<script type="text/javascript"> supportsframes = false </script>

Gabriela - Press

Český klient se dnes už neliší od svého západoevropského souseda...

SEKTOR CESTOVNÍHO RUCHU PROCHÁZÍ V POSLEDNÍCH LETECH ZAJÍMAVÝM VÝVOJEM. KAŽDOROČNĚ ROSTE POČET ČECHŮ, KTEŘÍ SE ROZHODNOU SVOU DOVOLENOU TRÁVIT VE SPOLEČNOSTI NĚKTERÉ Z CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ.


SEKTOR CESTOVNÍHO RUCHU PROCHÁZÍ V POSLEDNÍCH LETECH ZAJÍMAVÝM VÝVOJEM. KAŽDOROČNĚ ROSTE POČET ČECHŮ, KTEŘÍ SE ROZHODNOU SVOU DOVOLENOU TRÁVIT VE SPOLEČNOSTI NĚKTERÉ Z CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ.




A je stále více těch, kteří jako správní středoevropané chtějí na svou dovolenou odletět k moři, za teplem a sluníčkem. S rostoucí poptávkou se úměrně i zostřuje boj cestovních kanceláří na trhu, které chtějí klienty přesvědčit o tom, že jejich nabídka je pro ně právě ta nejlepší. Klient dnes očekává od cestovní kanceláře mnohem více, než před deseti lety. Už mu nestačí jen zajistit dopravu a ubytování. Chce od cestovní kanceláře komplexní služby, servis na vy soké úrovni, osobní péči a to vše za poměrně nízké ceny.
Na trhu je téměř 600 cestovních kanceláří. Jak v tomto vysokém konkurenčním prostředí zaujmout?

IMAGE S KONKRÉTNÍ NABÍDKOU FUNGUJE

Úspěšná komunikace dnes musí být kreativně zajímavá, budovat image, ale zároveň komunikovat i konkrétní produkt.
A musí umět efektivně využít všech komunikačních kanálů. Touto cestou jdeme i my při naší spolupráci s Cestovní kanceláří FISCHER. Všechny kampaně, které pro CK FISCHER připravujeme, vždy budují vysokou image a kvalitu této cestovní kanceláře, ale zároveň pro klienty představují konkrétní atraktivní a unikátní nabídku. Od komunikace jednotlivých nabídek se pak odvíjejí jednotlivé reklamní kampaně v průběhu roku. Velký důraz je kladen na prodeje zájezdů v rámci nabídky Prvního momentu. Klientům tyto kampaně konkrétně představují výhody včasného výběru dovolené, jako je dovolená pro 2 děti zdarma, výhodná cena zájezdů do konkrétních destinací, minimální záloha atd., zakomponované do zajímavé kreativity. CK FISCHER tak pro své klienty v inzerci rezervuje v určitém termínu místa na pláži.
Motiv kampaně se pak prolíná ve všech zvolených komunikačních kanálech.

CK FISCHER JE VIDĚT I V TELEVIZI

Se stále širší cílovou skupinou roste i komunikační mix. Proto se CK FISCHER jako jedna z mála objevila na televizní obrazovce. Kromě televizních spotů se v nadlinkové komunikaci využívá tiskové inzerce, vkládané inzerce, rádiových spotů a bannerů na webu. Stejná kreativní myšlenka se pak zcela logicky objevuje i v podlinkových aktivitách jako je Direct Marketing nebo POS materiály v jednotlivých prodejnách CK FISCHER po celé republice.

KATALOGY MUSÍ BÝT PRAKTICKÉ

Samostatným a stále mimořádně důležitým komunikačním kanálem zůstávají katalogy, které představují nabídky CK FISCHER pro jednotlivé destinace. CK FISCHER má svou nabídku rozdělenu do celkem 6 katalogů podle jejich zaměření: Zimní dovolená u moře, Exotika a 4 katalogy Letní dovolené u moře rozděleny podle destinací. Katalogy CK FISCHER nejsou jen prezentací hotelů a termínů odletů.
Jsou pro klienty užitečným a zajímavým společníkem během celého roku. Čtenáři se v nich dozvědí vyčerpávající informace o jednotlivých destinacích, rady na výlety, tipy na strávení volného času, nákupy nebo suvenýry. Najdou v nich teplotní tabulky vzduchu a vody, osobní doporučení průvodců, ale také i rozhovor se známou osobností, která v dané destinaci strávila svou dovolenou. V aktuálních katalozích je to např. Karel Voříšek, Hana a Karel Heřmánkovi, Laďka Něrgešová nebo Gábina Partyšová.

CK FISCHER JE NEJPROGRESIVNĚJŠÍ

Nejlepším ukazatelem úspěšnosti marketingové komunikace, na které se Klan podílí, jsou nárůsty počtu klientů CK FISCHER. V posledních letech roste jejich počet o téměř 20 procent. Více než třetina klientů si svou dovolenou rezervuje během nabídky Prvního momentu. CK FISCHER je leadrem na trhu, který vždy přináší nové věci a je první. Je tomu tak i letos, kdy jako první zahájila svou kampaň podporující prodej Prvního momentu.
Úspěch kampaně je mimořádný a oproti loňskému roku představuje nárůst prodejů dokonce o více než 30 procent.
Konkurence bude mít co dohánět...